Subject: Projekteerimistingimuste taotlus - 13110 Väike-Pungerja - Estonia kaevanduse tee
From: "Marven Aus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 9 Jan 2025 15:12:37 +0200

Tere!

Palume väljastada projekteerimistingimused „13110 Väike-Pungerja - Estonia
kaevanduse teelt“ Estonia tööstusalale (KÜ tunnus 49802:002:0450)
mahasõidu projekteerimiseks.

Kirjale on lisatud esialgne eskiisjoonis planeeritud mahasõidu asukoha ja
esialgse lahendusega.

Täiendavate küsimuste korral palun ühendust võtta.

Regards

Marven Aus

Projekteerimise projektijuht

Design Project Manager

M: +372 5139049 E:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.norte.ee/> norte.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.